sunday once again

jahaja! då var det söndagkväll igen. och lika tråkigt som alltid...

helgen har varit mycket trevlig. i fredags var jag som sagt på idrottsgala med frida och hennes föräldrar. mycket mysigt! på lördagen var jag ute och gick med vicky, sen var jag med mina flickor. efter en skön kväll sov jag över hos lollo. :) var där ett tag idag också. sen åkte pappa och jag till svalöv och mös med syster och pågarna :D

nu ska jag kolla på tv.

(hoppas du blev glad för uppdateringen Robin) ;D

pusssssss!

Kommentarer
Postat av: Robin

Tack för en skitmysig helg, även om du inte nämnde mig så mycket i texten! Jag tycker det är trevligt att vi börjat träffats mer!

Kyss

2008-05-11 @ 22:17:03

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0