Rensa garderob

image152Idag har jag inte varit i skolan. Hade NK prov som vissa säger att det var jättesvårt, andra sa att det var ok. så ja. vi får väl se på omprovstiden om tre veckor.
istället för skolan har jag städat ut min garderob, städat rummet, sytt, pysslat, skrivit labrapport och nu kollar jag på the hills. ska snart cykla och slänga lite kläder hos myrorna och sen ska jag plugga inför nationella imorgon. :) mkt att göra, men hoppas jag hinner.

pussssssss!




(på bilden) Min upp-piffade kalender!  ;D


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar: på H&M :) 500 pengar.

går du på vittra skola? :)

2008-05-08 @ 16:19:32
URL: http://sandr4.devote.se
Postat av: Emma

provet var apenkelt. promise :)

2008-05-12 @ 16:49:19

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0