offside

hej!

denna dag har varit helt okej. försov mig på engelskan så åkte hem till emma vid 11 och vi åkte sedan till sklan och åt på hålan. sen hade jag muntliga i spanska som gick sådär.. :P fick skitsvåra ämnen, men det löser sig. sen var det matte. hon hade satt ett jävla G på mig men visste inte om hon skulle höja det.. så vi får väl se på skolavslutningen! åt även smarties på matten så ni skolkare; ni missade något! ;D hahaah!

efter skolan åkte jag hem och gjorde ingenting ett tag. sen åkte jag till friskis med vicky. skönt att träna igen. fast där är så otroligt varmt så det är lite jobbigt. efter det åkte vi och kollade lite på u-lagets match. fast blev mest prat :)

nu medan jag väntar på maten kollar jag på tv. GG ikväll! wii!
      


vilka är det de möter? Danmark?
ah, det är ju offside. nej julia, det är hörna!
gud vad skönt det hade varit att vara neger - då hade man sluppit tänka på att bli brun på sommaren!

hahaha, det var skoj vicky! :* du är för goooooo'

aja, nu ska jag relaxa. höhöhö.

kram!

Kommentarer
Postat av: VL

hahahaha du är megaknas, men det gillar vi ! fattar inte hur folk klarar sig utan dina kommentarer, they make my day! förresten, akta dig för fågelskit..

2008-05-27 @ 20:18:12
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: VL

pallar dock inte bilden. Jullebullekebabrulle, skärpning på den biten ;)

2008-05-27 @ 20:20:39
URL: http://vickylindell.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0