mors dag

god dagens!
har inte skrivt här på ett tag, så får väl uppdatera lite nudå. =)

i fredags i skolan var det en ganska okej dag. såg klart filmen på spanskan, sen en slapp svenskalektion. pratade även betyg med r-m som sa att jag kan få väldigt bra betyg om jag gör bra ifrån mig nu på redovisningen. usch, vad nervöst. men detta klarar jag! :) efter skolan åkte jag snabbare än snabbt hem och hämtade locktongen, sen hem till emma och gjorde vid henne inför balen. hon & fredrik var sååå fina! :) sen kom maja och hämtade mig och vi körde ut till örenäs slott för att kolla på alla balparen. som jag ser fram emot det nu alltså! :D sen stack jag hem och tog det lungt.
i lördags var jag först nere i stan med maja. köpte mors dags present. blev en mascara! haha! sen åkte vi hem igen. sen kom pappa och hämtade mig och vi kollade på caysas fotoutställning på erikstorp. vi åt även där. sen gick jag hem och gjorde vid mig, sen åkte jag till frida. hennes pappa körde oss till häljarp där vi grillade och kollade på melodifestivalen med chrisitan, daniel, marcus och jesper. mkt trevligt!

idag skulle jag egentligen till ven med ida och hennes kompisar och cykla tandem, men så blev det inte.. så istället har jag fått städa innan mamma & mormor kommer hem. sen ska vi även invänta syster + barn. myspys!
ha det så bra!
kram!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0