Lysistrate

image151God kväll!

Nu har den sista dagen på detta lilla lov gott och jag har blivit tillsagd av lollo att skriva!

Igår pluggade jag påförmiddagen och stack med ida på någon idrottssak vid skolan. sen hem igen och plugga. sen åkte vi hem till ida där det grillades och sjöngs singstar. mkt mysigt.

idag har det pluggats megamkt. vet ändå inte om jag kommer klara provet. vi får väl se. sen åkte jag & lollo till hemmakväll och handlade. jag åt min glass i granet. mysigt. :D sen hem igen och plugga. nu ska jag sova för att jag ska upp kl 08.00 och plugga framtill det att vi börjar klockan halv elva :D

nattinatti!

Kommentarer
Postat av: robin

hej snygging, hittade till blogg. kanske vill ses någon dag? kyss

2008-05-05 @ 23:27:27

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0