losing you is like living in a world with no air

Hejsan!

gårdagen var mkt mysig då jag, emma, lollo & johanna var i malmö. :) jag hittade ett par gladiatorsandaler som jag letat efter, två tröjor och ett par träningsshorts. så jag är nöjd :) vi fikade två grg därav en av dem spillde jag ut min dricka :/ haha! ja, sen åkte emma och jag hem. lollo & johanna stannade i lund och träffade lollos kompisar. emma, jag & jee åkte senare hem till maja och kollade på film. myspys!

veckan som jag har framför mig ser jag verkligen inte fram emot eftersom vi har ett svårt svenskaprov på måndag som jag måste få mvg på. på tisdagen har vi NK prov, onsdag har vi nationella i matte och på fredag har vi samhällsprov. så  denna dagen kommer bestå utav plugg. ska läsa all svenska, ligga ute i solen och steka, städa rummet och eventuellt jogga en runda. senare idag ska jag kanske träffa pigorna :) hoppas på det :*

pussssssssss!

Kommentarer
Postat av: louise

din lille otrogna typ, uppdatera mera :*

2008-05-04 @ 20:47:21

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0