lollo, min lollo! min älskade lilla lollo!

hahahaha, lollo har skrivit ett underbart inlägg om mig i sin blogg. så jag tänkte att jag får inte vara sämre.. :P

louise anna marianne christerson är en av mina bästa vänner! :) jag lärde känna henne när jag började på västervång men var ingen favorit i början, tyvärr! (gick miste om 5 års vänskap!!! ) var under en period konstant med henne som faktiskt var en av de bästa perioderna i mitt liv. hihi. sen gick det utför.. men nu verkar det bra igen. vi är för coola för att vara ifrån varandra, kan man tycka..! :) ja, vad ska jag mer säga? hon bor på saltsjögatan så där kan ni kidnappa henne om ni vill! hehehehehehehehehe :F vi har faktiskt alltid skoj? busiga är vi och megaroliga, enligt oss själva? :D sen har vi samma intresse; MODE. måste säga att vi har den snyggaste klädsmaken av alla! och det är något vi ska va glada för. hehehehehe. fast musiksmak har vi också. men lollo har sina mörka sidor. vill inte nämna dem.. men ja, mando diao in our harts.

nu orkar jag inte skriva mer tror jag! hehehehehe. men ja, ullis. du är schööön! <3 :D

 

Kommentarer
Postat av: louise da Queen

nämen guuuuuuuuuuud va gooligt <3 hahahaha, mörka sidor? happ.. anar att det är kent du syftar på och dom andra? aja, jag klär mig syggt iallafall ;) hahahahahhahaha (L) (btw, jag hatar när man gör så.. (L) ) <3 får det bli!

2008-05-27 @ 19:30:06
Postat av: Robin

Den där Louise verkar allt vara en bra människa.. Kanske kan få henne msn? Fast Julia min älskling, du kommer alltid vara min no.1!

2008-05-27 @ 19:31:33

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0