jag är en extremist. kan inte vara lagom..!

igårkväll bestämde jag mig för att inte sitta hemma. så jag stack hem till lollo. hon var roligt knasig. vi åt popcorn och drack läsk. och kollade på tv. stannade där tills halv tolv (fNiZz) sen cyklade jag hem! megamys! fyra av fem toasters!

idag i skolan hade jag samhällsprov. vill inte prata om det. mMm. sen hade vi lång rast, snabb dag för att vara en torsdag faktiskt! sen hade jag bild ett tag. cyklade hem till mormor lilla. åt massa gott och pratade lite. sen åkte jag hem. har nästa skrivt klart mitt NK arbete. jag gick till emma och "hjälpte" henne med spanskan. sen gick vi & kollade på fotboll ett tag eftersom vicky hade tvingat mig :O sen gick vi hem till hennes gård. satt och snackade skit ett tag om omogna människor och fick reda på saker jag gjort som jag inte alls har menat! känner mig hemskt.. jag tänker nog inte alltid så mkt. eller ibland tänker jag alltför mkt. jag är en extremist. kan inte vara lagom..! nu ska jag äta :D

ciaaaaaao bellas!


Kommentarer
Postat av: VL

Visst är du glad att du kom ? :D Har du inte lärt dig att altid lyssna på mig;)

2008-05-15 @ 22:42:11
URL: http://vickylindell.blogg.se
Postat av: Robin

Uppdatera mera snygging!



Kyss

2008-05-19 @ 17:41:50

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0