haircut

usch! vad mätt jag är! har precis ätit tortilinis (eller hur det stavas). ska snart göra vid mig, sen ner till stan med emma & hennes kompis! :)

igår var det fredag. började halv elva. sen var det matte. en väldigt slapp lektion. sen var et håla på spanskan. efter det var det svenskaredovisning. uschuschush vad nervös jag var! men det verkade gå bra eftersom nu har jag MVG i svenska!!! :D megaglad är jag!

efter skolan var jag med maja & ida. försökte lära oss trixa men det gick, som alltid, åt skogen! sen åkte jag och klippte mig. slingade det lite som inte blev alls enligt mina förhoppingar. ville bli blond men blev brunhårig med blonda slingor.. wellwell.. får väl blondera det nästa gång. sen klippte jag det så kort att det hänger ovanför axlarna. och nu ser jag ut som jag gjorde för tolv år. har inte tagit något foto än, men ni kan ju själva tänka er när ni ser bilden nedan.



ikväll blir det biljard med johanna & ida. haha! mysigt!

kram!













Kommentarer
Postat av: Maja

det blev very nice :)

2008-05-31 @ 12:41:40
URL: http://coociidog.se
Postat av: Anonym

Vad duktigt :) Jag har också MVG i svenska :) :D

2008-06-04 @ 14:32:40

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0