bikinis

ååååh, vad jag vill shoppa nu! :D har kollat runder på kläder och är sugen på jeansshorts, jeanskjol (!!) , bikibi, klänningar, randiga tröjor, blusar, strand-linne-klänning m.m!! men det dumma är att jag bara har 40 öre på kortet.. så jag vet inte hur jag ska göra. jag får jobba lite och tjöna ihop pengar. ska jobba på söndag tror jag och så ska jag nog ner till pappas jobb och se om där behövs göras något + ta min lön som jag inte fått än. så då kan jag nog iaf handla någon av dessa snygga bikinis här nere. vilken tycker ni? :)



jag vill även ha något liknande dessa två linnen. ååh, jag vill ha sommmar & sommarkläder NUNUNUNUNU!!!




nu ska jag poppa poppisar!

pussss!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag gillade alla , megasnygga. var hittade du?

2008-05-15 @ 22:46:21
URL: http://vickylindell.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0