badet

gaaah! jag är så shoppingsugen så det är knappt sant. längtar bara tills jag fått mina pengar så att jag & andrea kan ut och shoppa billigt ;D hahah. ska försöka jobbba lite också så att jag har lite mer att röra mig med! :)

idag var det en lugn dag i skolan. fotbollsturnering på skolområdet som inte var helt fel att skåda ;D sen var det golf på gympan.. sen fördjupningstid. körde hem, fick knasiga sms och hur dum får man vara? hahahah! sen tillbaka till skolan och göra NK prov. gick jättebra tror jag! :D sen cyklade jag, weich, edona och melek till badet och mötte maja där. räddade pamela, simmade ca 20 längder och fick 6 sek på den gröna banan. inte fy skam det inte! mwihi. sen bastade vi och åkte hem. nu är jag helt slut. ska snart kolla på tv. en ny dag imorgon ju! :D

kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahahahahhahahaha, sms:en <3



-kan du ringa mig?

-men jag har inte ditt nummer..

-073...



2008-05-21 @ 20:31:09
Postat av: louise

btw juliiiiiia, stalkern kankse är han/hon som skrev det med din stil här på bloggen? :*



you've got a stalker, babe.

2008-05-21 @ 20:32:39
Postat av: Maja

Tror du har en hemlig beundrare! Och tack för idag det var nice, vi får göra om det sanrt igen! Fast du skiter vi i pamela!

2008-05-21 @ 20:36:27
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0