"snygga örhängen, är de sånna billiga?"

tjolahopp!

gårdagen spenderades först med ida i stan, sen med maja & johanna. kollade film och sånt. alltid lika mysigt med er två. saknat johanna himlans mkt :( och fick reda på att jag inte har lov samtidigt som hon, eller andra skolor för den delen heller vilket betyder att jag inte lär få träffa elsa på detta lovet heller :(

idag har jag varit i stan. blev en randig tröja och lippgloss. höhö. alltid bra! sen har jag varit duktig och städat, och sen bara kollat på tv. måste vila ut nu på helgen så att man är laddad.

just nu är lollo & johanna påväg att se mando i lund. önskar att jag kunde va med. men hoppas ni får skoj, mina pinglor :D <3

nu ska jag försöka ändra designen lite. om jag kan/orkar/vill

pusssssssss!

Kommentarer
Postat av: peace out :*

du är för gullig . :) vi hade super duper kul ! ;D skickar bilder sen ! :D

2008-03-09 @ 15:24:37

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0