snöstorm

god natt!

måndagen bestod mest utav datorn, tvn och konsum. sen på kvällen, när snön la sig och verkade vara här för att stanna i några dagar, gick jag hem till luddrik. vi åkte pulka eftersom att vi är barnsliga och vi vet att man bara lever en gång. vi busade med johanna. hon kom med oss. vi åkte. det gick inte bra. maja kom ut precis när vi skulle gå in och värma våra stenfrusna rumpor. synd om henne :/ var hos lollo och snackade och mös ett tag. riktigt mysigt :D

idag ska jag först sova, sen ska jag vakna. sen ska jag gå hem till louise där jag ska hjälpa henne att ränsa garderoben. framåt eftermiddagen blir det laserdome med ett antal människor.

pussssssssss!

Kommentarer
Postat av: samvetet, robin ja.. du hajar!

pUlIscH iS zA sHiT!

2008-03-18 @ 01:23:27

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0