påskafton

god dag!

igår fick jag snabbt göra mig klar för att sedan cykla hem tills jee's mormor. där åt vi påsklunch. mycket trevligt! :D efteråt åkte vi ner till stan och handlade tuggummi, sen åkte vi hem till jee och kollade på film och sånt. hennes lillebror är underbart söt. och mi med :D ja, de va en trevlig dag :D

idag har jag & mamma varit och handlat för kvällen. kommer bli mys, om nu alla kommer. eller vissa har inte kunnat, men maja. du måste kommer fastän du har feber :P vill ha dig här ikväll ;) haha!

jaja, nu ska jag dammsuga och duka & sånt vuxet.

pusssssssss!

Kommentarer
Postat av: Maja

I´ll be there for you couse you´re there for me too.

SEE YAA!

2008-03-22 @ 18:28:16
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0