morgan pålsson - en världsreporter

haha! filmen var lika bra som alla andra har sagt. den var mycket rolig och rekomenderas!

eftersom jag hade min mobil avstängd så kunde jag inte svara på lollos samtal från mando och fick därmed inte höra dem :( mycket tråkigt, men sant. hoppas att jag får se lite bilder senare!

jag är hemskt stressad med mitt svenskaprov som jag har på måndag! ska lära mig ca 150 ord och har inte börjat än. de ligger bredvid mig och jag kollar på dem lite då och då, men det fastnar inte.. det som gör det ännu värre är att jag har spanskaprov på tisdag som jag behöver öva på. det mååååste gå bra!!! åååh, jobbigtjobbigt därja! men jag löööser det ;)

peace out!

image104

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar: jo jag lutar nog också åt samma beslut..

2008-03-08 @ 23:19:47
URL: http://sandr4.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0