is it getting better?

god förmiddag!

vaknade vid tio-tiden idag och det var egentligen tnkt att jag skulle va hos lollo klockan tolv, men här sitter jag! hihi! hon är hos doktorn, så hon ska höra av sig sen, så får vi se om vi hinner ses innan laserdome.
syster ringde innan också. jag ska putsa hennes fönster på fredag. och på lördag ska pappa & jag ev. följa med hannes på crossbanan. haha!

imorgon blir det nova lund med söte-emma. jag hoppas du vet hur man tar sig dig för jag har ingen aning! ;D

ja, hoppas det händer mycket roligt denna veckan! nästa vecka på fredagen kommer ju maria hit. jag längtar!!! :D

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0