ehm, god afton

hallelåja.

första dagen i skolan efter lovet. helt ok. hade muntligt i engelskan som gick bra, tyckte jag.

efter skolan åkte jag & emma ner till stan. jag utnytjade mitt presentkort som jag så snällt fått av maja & louise på min tjejmiddag. det blev en mycket söt beige klänning. köpte även en vit långärmad tröja som jag ska ha under. den var ekologisk och kostade 30 kronor mer vilket jag tycker är konstigt eftersom då vill folk inte köpa det? sen kostar det såklart mer att producera något sådant. men ändå..
vi fikade även, för ovanlighetens skull, på subway. haha, det har börjat att bli vårt stammisställe nu, emma. inte sant? vi bokade också noppning av mina ögonbryn. ska bli skönt. kanske man kan börja se nåt igen. haha! ;D

efter stan var maja, emma & jag på friskis. var berädda på bas-pass, men blev medel ist. mycket skönt,men tror jag får lugna mig nu. tränat tre dagar i rad. min lilla kropp måste vila.

ikväll har jag även beställt en telefon som kommer om några dagar. i can't wait ;D

imorgon ska jag nog byta inriktningsval till ekonomi. känner nog att det passar mig mer. hoppas nu det stämmer också.

nu ska jag snart nanna. har sovmorgon imorgon till halv elva. ganska tidigt i jämförelse med på fredag då vi inte börjar förän tio i två. nice!

nattinatti!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0