danspasset

God kväll!

Hade mitt spanskaprov i skolan idag. Det gick riiiktigt dåligt :( Men nu är det iallafall överstökat!
Fick även reda på mitt NK-prov som hade gått helt ok!

Efter skolan stack jag hem, och tog det lugnt. Sen blev det danspass med theannahoj. Ganska skoj, men gillar medel mer!

På Sandras blogg (http://sandr4.blogg.se/) länkade hon till bloggcirkeln. Där finns varje vecka ett tema man ska skriva om. Så om man inte vet vad man ska skriva kan man kolla där. Haha, vet inte om jag kanske ska gå med? Verkar vara skoj att testa. Annars kan ni läsa Sandras blogg, som faktiskt är en utav mina favoriter! :)

Nu ska jag snart se på Gossipgirl, sen får jag se vad som visas på televisionen!

pussssssss!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

Gud vad kul att höra, verkligen! tack :)

2008-03-11 @ 20:17:05
URL: http://sandr4.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0