weekend

hejsan!

det var ett tag sedan jag bloggade. har hänt en hel del denna helgen.

i torsdags kollade jag & maja på film. mkt mysigt :)
i fredags åkte jag och mamma till DK. shoppade, solade, badade och åt gott. en helt underbar dag. sen på kvällen var jag hemma hos vicky med pp, axel, anton och christoffer.
i lördags var jag först hemma och solade ett tag. sen åkte jag, lollo och johanna till ven. vi åt mat, de badade, vi skrattade, pratade, lyssnade på musik och hade otroligt mysigt. trodde inte det skulle bli så skoj som det blev :D vi sov över där tills söndag. vid ett var vi hemma. jag och pappa åkte dirr till svalöv. ggrillade och åt massor. jag badade även i hannes iskalla barnpool. haha!

idag hade vi bara idrott i skolan. sen åkte jag med emma hem. hon duschade och jag satt vid datorn. sen åkte vi tillbaka och åt på matan. sen hem till min söta lilla mormor och dammsuga åt henne. och nu ska jag passa på att sola lite i det fina vädret. sen ska jag analysera en nyhet. blää! :S

ha de fint!
kram!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0