vad jag än gör och hur mycket jag än försöker så räcker det aldrig

jag funderar skarpt på att bara ta en sista minutenbiljett antingen till min kära maria i spanien eller till mina flicks i örebro. måste ha något att göra. jag blir galen!! men imorgon är det som sagt väla med emmisen men kvart i åtta på morgonen är det tannemakaren sista gången för detta året hoppas jag! ;D sen på onsdag ska jag träffa syster. torsdag vet jag nog inte faktiskt. jag får la se!
men som sagt, en lite weekendresa hade inte suttit helt fel! träffa mina örebroare ska jag iaf. :D:D saknar dem megamkt!!

nu ska jag läsa min sofis mode som mammis så snällt köpt till mig!

Kommentarer
Postat av: Suss

Sen får du inte glömma att boka in en liten filmvisning hos moi :)

2008-06-17 @ 11:31:30

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0