tråk

jag & janus sitter och snackar om på msn hur mkt vi hatar sommarlov just nu. och det är faktiskt sant. ganska segt tycker jag det är, när man bara sitter hemma och gör ingenting. när det regnar och när man inte kan sola. alla ens kompisar är utomlands eller jobbar. aaah, i hate it! man är mer effektiv på lov som bara varar i en vecka.. då känner man att man måste hinna med så mkt. men det löser sig :D slipper iaf läxor!

igår var jag med ida & johanna. jag och J åkte och handlade hamburgare på haraldskiosken. sen hem tll ida och äta. kollade på film och fotboll! sen sov jag & johanna över där för jag vågade inte sova själv hemma efter filmen :) så vaknade hos ida imorse. mys :D åt frukost och sånt. sen åkte vi hem. nu har jag tråkigt. väntr på att pappa ska komma med min nya cykel :D sen ska jag nog ringa ida igen ;) haha! ikväll ska jag träffa ida & johanna och förhoppningsvis de två andra miffona :D <3

kram!

Kommentarer
Postat av: Maja

vilka är de andra två miffona ? :-O

2008-06-15 @ 18:02:39
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0