sommarkänslor

jag blir galen. så många känslor som finns inom mig nu. är stressad, lycklig, förväntansfull, orolig, mätt, glad, sprallig men samtidigt trött. haha! konstigt. det är väl sommarkänslor. :D
jag & mamma ska till DK på fredag. ska bli underbart. sola på stranden, shoppa och äta gott. helt underbart!! på torsdag ska jag nog kappsegla med pappa & hans kompis. hoppas det blåser mkt så att vi vinner :D hihih! ska bli mysigt att segla för första gången detta året.
nu ska jag kolla lite på tv, sen ska jag sova tidigt tror jag! imorgon är det en ganska kort dag. ska råplugga historia och ww2 när jag kommer hem. förhopningsvis hinner jag sola lite också! :D

ha det så bra!
kram!


Kommentarer
Postat av: Maja

Du kommer få VG ! :)

2008-06-04 @ 18:12:29
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0