sommar 08

vilken underbar dag jag haft! :D

började imorsen med en idrottslektion jag hoppade över. (a) sen hade vi matte. blev klar med redovisningen. sen hade vi lunch, sen håla. jag & maja blev "sjuka" och åkte hem. köpte godis och sånt och solade i min trädgård. efter ett tag åkte maja hem och jag ner till stranden och träffade syster+familj. var där ett tag. och nu är jag hemma. har faktiskt fått märke från bikinin :D

ååh, finns så mkt jag vill/ ska göra i sommar! pratade med både maria och nora idag och jag vill så gärna träffa dem!!

♥Segla med pappa
♥Mallorca med mamma
♥Jobba hos pappa
♥Ev. sommarjobb på Gläntan
♥Nora, Linnéa & Anna kommer hit
♥Hälsa på Maria i Durango, Spanien
♥SOLA!

ååh, hur ska jag hinna? det vet inte jylia.. hoppas allt klaffar så perfekt.. men såklart kommer det aldrig göra!! :S aah!

kram!

Kommentarer
Postat av: hemlis

käkade du godis??:P får du det?;P

2008-06-03 @ 15:04:10
Postat av: robin

men, okej...? när ska du hinna träffa mig då? :s

2008-06-03 @ 20:22:36

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0