skolavslutning

hahahaha, nu är det då såhär att det är louise som skrivit de två senaste inläggen för att hon kunde mitt lösenord. men nu är det slut på det roliga. mohaha!

skolavslutning idag. mysig stund med klassen då vi åt tårta och hade charader. jonte och seb skulle göra växthuseffekten och jag var först med att komma på det men det kom ut så himla långsamt så att alla trodde nog jag var psykiskt störd. sånt man får bjuda på. haha, ett gott skratt förlänger livet. sen var vi på konsert i aulan. den var inte bra :) men jag & emma gjorde den bättre. eller inte :D

ska till tandläkaren klockan ett. sen ska jag fika med emma & cille. får se vad som händer sen. beror på hur mkt bedövning jag får hos tannemakaren!

bilder från avslutningen kommer på bdb sen :D

ha ett bra sommarlov och en bra kväll!
kram!

Kommentarer
Postat av: louise

ljuger du om att det var jag som skrev det? det var inte jag som skrev det :s bara för det ska jag ändra lösen på bdb nu, eftersom du KUNDE det ;D

2008-06-12 @ 13:51:22

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0