"planer på ökat lebensraum"

nu sitter jag här och har pluggat historia hela eftermiddagen. nu orkar jag inte mer. det får bära eller brista! :D men jag hoppas på vg :)

imorgon har vi då först historieprov, sen på eftermiddagen har vi bild. då måstemåstemåste jag bli klar med min bilduppgift.. och jag hoppas också att jag hittar mina andra bildarbeten, annars kan hon inte btygsätta dem! blää! haha! jag hoppas jag har tillräckligt med material till uppgiften. annars är jag körd! :P

jaja, får stå ut imorgon också, sen ska jag inte öppna en bok på två månader! :D wiiihooo!

kram!

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag såg dig idag <3

2008-06-06 @ 18:24:47

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0