nova lund & födelsedagar

hejsan! det var ett tag sen. hihi.
igår var jag, ida, andrea & caroline på nova lund. mamma körde mig och ida till stationen pga ösregnet. sen mötte vi upp de andra tjajorna. tog tåget till lund. väntade på bussen ett bra tag. kom till nova, gick runder och kollade i alla affärer typ. fick handlat en del. vi åt på mc. donlands, fikade och hade jätteskoj. andrea gick lite tidigare så då gick vi ett tag till och fyndade sandaler. på vägen tillbaka till lund var där världens miffo på bussen som luktade megaäckligt :S det finns många miiffon i lund. mahaha x) när vi skulle handla sandalerna sa jag till ida ett antal gånger att hon inte skulle glömma sin jacka. och tror ni inte hon lyckas göra det iallafall? men hon kom på det en liten bit från affären som tur var. jag berättade även för henne att jag tappat min dator i golvet så att sladden hade gått sönder. så sa hon; jaja, men du har iaf din bärbara. hahahahah! precis som om jag hade gått och burit på den stationära och tappat den :D hon är för söt ;) sen åkte vi hem :) sen gick jag till fridah. vi satt och snackade hela kvällen. megamys :D kommer sakna henne när hon åker till grekland.. :( 
idag har jag firat pappas födelsedag. ätit gott och sånt hos sis. nu ska jag se klart på den sugiga filmen; tonårsliv sen nanna! ihihih! 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA & EMMA :D

pussssss!  

Kommentarer
Postat av: louise

många miffon i lund? thank you!

2008-06-29 @ 18:16:03

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0