limewire

ah, vad trött jag blir på mig själv.. skulle egentligen jobba idag, men så blev det inte. jag är så jävla slö så att det knappt är sant! ska iaf prata med de i mitt område idag om hur jag ska göra med mitt jobb. hoppas jag kan få jobba imorgon, fredag + hela nästa vecka sen går jag på jobbet på kommunen. det hade varit helt perfa. men såklart kommer jag inte få det så...
har laddat ner limewire nu. ååh, vad jag har saknat det. så idag ska jag ladda ner alla bra låtar från min iPod och sen ska jag bara lyssnaaaaaaa :D
ha en bra dag!
kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

har du fisit julia?

2008-06-26 @ 19:53:04

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0