helgen

såja. nu har jag äntligen lite tid till att skriva tills syster kommer.

midsommar var ganska lyckat. fridah kom hit lite i förväg och hjälpte mig. sen kom wedberg, smörgåsen och roffe. haha! och sen lollo, 2u & maja. vi åt, spelade kubb, var ett litet tag på tivolit, spelades spel och kollade fotboll på tv. sen sov lollo hos mig. vi somnade fem....
nästa dag spenderades med lollo. vi städade lite och gick till tivolit och köpta armband. sen åkte hon hem och jag till fridah. vi åkte till häljarp och kollade film med w, s & r. blev the eye och what happens in vegas. de va bra :D
igår slappade jag med lollo. vi bakade chokladbullar och kollade på tv. inte helt fel. du är söt!! :)
idag jobbade jag från åtta till elva. pappa var inte där så de andra visste inte vad jag skulle göra. och jag klagar inte. nu har jag istället tid till att åka ner till stan med mamma & syster & busnungarna. detta var min helg i en sammanfattning!

ha det fint!
kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt :)

2008-06-23 @ 13:54:25
Postat av: Louise

Du är söt, höhöh :*

2008-06-23 @ 16:48:08

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0