har ni badat? nej, men jag har blivit av med min plånbok!!

denna helgen har varit händelserik!

i fredes var jag,som sagt, med ida & maja. sen klippte jag mig. på kvällen var jag med pinglorna ett tag till, sen hem.
i lördags åkte jag ner till stan med emma & hennes kompis ellen och shoppade. det blev två randiga tröjor, en jeanskjol, en blommig volangkjol och ett par shorts. :) sen åkte vi hem till mig och emma solade ett tag. sen åkte jag till hbg med johanna. vi mötte upp ida och spelade sedan biljard. sen kom maja & lollo och vi gick till mezo. eftersom lollo på något konstigt vis blev av med sin plånbok så gick jag med henne tillbaka till tågen och letade. vi fick äta på donalds ist.. men vi hadeiaf skoj! sen, när vi inte hittade den, gick vi tillbaka tll glidarna på mezo. vi gick ner till stranden och mös. sen tog vi bussen hem där vi träffade en emo pojk- felix! haha! han var ganska rolig :)
när vi kom hem gick jag på lokalfest med emma. den hade redan varit igång ett tag, men var skoj ändå! mkt folk som man kände igen var där! :)
idag har jag jobbat och bara tagit det lungt. ska snart äta, sen skriva en lärologg i svenskan. sen ska jag nog köpa lite godis!

hoppas ni haft en bra helg!
kram!

Kommentarer
Postat av: Robin

Låter som du har haft en rolig helg, kul att träffa dig lite snabbt i hbg iallafall. Hoppas vi kan mysa mer nästa helg?



Kyss

2008-06-01 @ 16:11:48
Postat av: Maja

tack för en nice helg julia :D

2008-06-02 @ 18:50:56
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0