frillan på sne och innehållet lika så

god dag!

gick upp sju imorse och stack till pappas jobb. jobbade från åtta till kvart över två. sen hem och slappa. sen kom fridah och andrea hit. andrea var neger eftersom hon varit på mallis i en vecka. hon hade även världens finaste jeansjacka som var gjord av 12 par jeans (?) ;) hahaha! efter ett tag stack fridah hem och jag & andi åkte till konsum. vägen dit var ganska farlig då jag fick ducka för en megastor fluga :O :O .trodde där var stängt men hittade en annan dörr in. hehehehe. sen hem till mig och kolla tv. sen följde jag henne till bussen. hihi. megamys :D
nu ska jag sova. nattiiii!


Kommentarer
Postat av: Andrea

hahahaha :D frillan på sne och innehållet lika så! En boll i luften:P eller vad det nu var som jag skulle skriva:P hahahaah, men du jag kom hem iallafall:P det var SJUKT roligt igår :D myys! :D

2008-06-20 @ 17:36:17

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0