center syd

idag hade jag ställt min klocka på tio för att komma upp i tid inför två veckors sommarjobb. men icke sa nicke. jag vaknade lite över elva. skönt är det. mamma kom in och frågade om jag skulle med till center syd. skulle leta efter en sladd till min bärbara dator som gått sönder. men vi får se hur det blir med det eftersom en ny sladd kostar 500 kr (!!!). lite för mkt för mig kan jag känna.. nu är jag hemma igen. väntar på att lollo & vicky ska bli klara sen ska vi jogga :D tråkigt men sant ;) sen blir det fotboll ikväll hoppas jag! :)

lollo och jag ska till lund någon dag i nästa vecka. då kommer denna väska bli minminminmin! :D megasnyggis är den!


ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så du hittade en med fransaaaaaaar, men vart??

snygg var den

2008-06-29 @ 15:22:01
URL: http://carolline.blogg.se/
Postat av: louise

wowowow, ska vi inte dela på den då? men då kan jag få låna den av dig en gång, eller två ^^

2008-06-29 @ 18:16:46
Postat av: VL

bara för att vi är bäst på att springa ;)

2008-06-29 @ 22:22:54
URL: http://vickylindell.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0