shopping i malmö

idag har jag varit i malmö med johanna snygging. jag fick gå in i massa affärer som jag inte brukar gå in i vilket var skoj. hittade riktiga små pärlor. :) köpte en kjol på 75 % rea (!!!) och ett linne, en börs, ett par jeans i present till lollo (som hon vet om att hon ska få) och lite annat nödvändigt. åt gott på grafitti och njöt.

har varit hemma nu ett tag. vet inte om jag ska ner och ta ett kvällsdopp och sen mysa med johanna och maja. visst låter det lockande?

här är min nya fina (?) kjol! :D


Kommentarer
Postat av: Maja

dö snygg :D

2008-07-30 @ 22:33:24
URL: http://coociidog.se
Postat av: Emma

RIKTIGT snygg! Du klär as bra i den!

2008-07-31 @ 18:17:30
Postat av: VL

UNDERBAR!

2008-07-31 @ 19:08:26
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: johanna

Heting där ja , damn ! :D

2008-07-31 @ 19:27:38

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0