see the sun

nu är jag hemkommen från lollos crib. ska snart dit igen och busa. de skulle bara äta middag med lollos gudmor. hehehe. idag var vi och åt ner epå campingen och så. sen har ett av lollos vänskapsband gått sönder så nu hänger vår vänskap på en skär tråd.. ackack.. lollo har världens finaste kläder. jag är kär i hennes monkikofta och världens finaste klänning. ska försöka få låna det någon dag i utbyte mot något från min garderob. vet inte om det kommer funka men får se! ;)

ska bara plåga er med en låt till med the kooks. denna får ni inte missa!!! :D



jag uppdaterar kanske efter jobb imorgon!
ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: louise

c yaah on konsum in about ten minutes! :*

2008-07-20 @ 20:05:06
Postat av: VL

Snygging , leka efter ditt jubb? Call me ;)

2008-07-21 @ 13:18:46
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: VL

Btw, underbar låt :D

2008-07-21 @ 13:21:16
URL: http://vickylindell.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0