monki

igår var det firande av maja innan vi åkte ner till karnevalen. det var megamysigt och bör göras igen! :D
väl nere på karnevalen var det inte lika skoj. var inte så många man kände där nere och inga bra artister. så efter ett tag där nere stack jag & maja hem.

innan vi skulle till maja åkte jag hem till lollo. vi gjorde vid oss tsm. hade med mig lite kläder som jag tänkte ha på mig men inget som jag riktigt kände för. fick då låna denna otroligt fina kofta som jag jättegärna själv hade velat ha! ska jag sno den eller köpa en egen? ;D haha! nä, men 400 kr på monki är inte så farligt! den är dösnygggggg! :D



nu ska jag snart ner till stan och kolla på karnevalståget!
ha de fint! :D

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0