jobbajobbajobba

hejsan!

jobbat idag igen. var helt okej. fick faktiskt måla lite idag så det gick snabbare. vilken bonnabränna jag har!! :D hahaha! ser ut som jag har strumpor på mig fastän de är av ;)

det är tråkgit att börja jobba klockan sju och sluta halv fyra. jag orkar inte med något fast samtidigt så vill jag ha saker att se fram emot på eftermiddagarna. men ja.. finns så många jag vill träffa som jag inte hinner träffa! och det är megatråkgit :( menmen.. snart är det helg och då får jag passa på! :D

nu ska jag göra vid mig, sen hämta min cykel hos vicky, sen hem till ida och sen tillbaka på kalas. mamma fyller faktiskt år idag!! :D <3

ha det så bra!
puss!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0