grattis!!

gud vad längesen det var jag skrev här. hinner inte med faktiskt. ska summera veckan som gått..
i måndags jobbade jag som vanligt. efteråt åkte jag, johanna, lollo, christian, jesper & marcus ner till cement. sen hem till johanna ett tag. i tisdags jobb, sen var jag med lollo. mys! i onsdags jobb, sen emmisen :D:D saknat henne massa! vi kollade på tv och åt gottit! i torsdags var det ja, tro det eller ej, jobb! sen ner snabbt till karnevalen. träffade syster och pojkarna + mamma & arne. jag fick åka det lilla pariserhjulet me hannes efter att jag blev avslängd från en barnkarusell eftersom jag var förstor. måttligt pinsamt men vad gör man inte för pluttisen! sen kom johanna ner. vi träffade lite folk och hade skoj. åt på kinarestaurangen med vicky, sen åkte vi hem vid halv tolv. idag slutade jag äntligen jobba! var nere i stan med lollo & vicky och letade efter present. nu ska jag snart hem till lollo, sen ner i stan och göra det säkert, som johanna sa igår! hahaha! :D

ha de fint

& grattis maja & fridah! :D

Kommentarer
Postat av: Maja

tack :D

2008-07-12 @ 13:23:55
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0