fest, bad, bio

hej! har jobbat hela veckan så helgen kom välbehövligt! :)

slutade jobbet klockan två i fredags och begav mig då hem till vicky & hämtade min cykel. sen tog jag mig till maja där även johanna & elli var. vi badade och bakade! mys!
efteråt stack jag hem och gjorde vid mig. sen hem till johanna. hämtade upp maja sen åkte vi till vadensjö på fäst. det var helt okej. roligare när emma & jee kom :) stack ganska tidigt hem med vår privtata bil ;) hem till maja & snacka lite sen hem & nanna. skoj att få träffa massa folk som man inte träffat sen skolan slutade! :)
i lördags var jag & mamma o co. och badade i ålabodarna. skönt! sen hem och göra vid mig sen hem till johanna. var där ett tag och åt goda räkor :D sen åkte vi bussen till hbg. träffade wedberg, mackan, roffe & kevin där. vi såg på jiddra inte med zohan. megarolig film som ibland var liiiiite för snuskig. men som de driver med israelare! hahaha! sen tog johanna & jag tåget hem med boysen och gick sedan en runda i mörkret för att hämta våra cyklar!
idag ska jag städa verkar det som eftersom mamma har tagit fram dammsugaren :( sen ska jag nog träffa johanna igen!
jag saknar lull :(

ha de fint!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0