falafeln är här för att stanna

idag (igår) vaknade jag vid tolv. ida & jag cyklade ner till hamnen där vi träffade pappa & caysa. vi åkte till ven. badade och hade det mysigt. sen skulle pappa tvunget åka hem runt norreborg och då fastnar vi i ett fiskenät som vi inte kommer loss från. det hela slutar med att pappa får ringa en dykare som kommer ända från landskrona och skär bort nätet från propellern. så där fick vi 1½ timmars extra sol! :) sen åkte jag till cement och kollade på hannes krabbor som han hade fångat :) ikväll har jag bara tagit det lugnt och ska faktiskt ta och sova nu. imorgon hoppas jag att jag antingen orkar gå eller jogga en runda. hade verkligen behövt det..!

på onsdag blir det trelleborg med pappa & johanna! :)

nattinatti


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0