Fa la la

god förmiddag!

igår var mys! åkte hem till lollo och vi fick sån lust att se "en kärlekshistoria" så vi tog bussen ner till hemmakväll och köpte filmen! på bussen träfffade vi mamma & hannes. nuff! :)
sen hem igen och kolla på den men efter ett tag blev den långtråkig och vi gjorde annat. sen stack jag hem & åt och träffade johanna & pojkarna ett tag, sen åkte jag hem till fridah. vi prataprataprata om allt eftersom hon varit borta i två veckor. fick se foton ifrån grekland och jag vill åka utomlands nununununu!!!!

idag måste jag verkligen städa mitt rum. har faktiskt kläder överallt. tro det eller ej..
och om vädret fortsätter med att vara såhär fint så ska jag nog sola lite i vår trädgård. mihi!


nothing ever changes - the kooks

kram!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0