35% alkohol, vad är resten?









hejsan allihopa!!

oj, jag har inte skrivit på ett tag. mkt som har hänt. ska iallafall sammanfatta sedan håkan <3<3<3

jobbade på onsdagen som vanligt, förutom att oliwia kom och skulle åka med båten. otroligt skoj att äntligen få träffa henne! :D :D :D sen väntade jag med lollo, johanna & emilia på ida. åt på donkan där vi träffade oliwia än en gng. :D pratade lite och så :)  sen kom ida. vi köpte mat, sen åkte lollo, johanna & maja före till sofiero. ida och jag skulle köpa sallad och sånt. sen åkte även vi dit. orkade inte stå i kö så vi hade picknick. fick bra platser på håkan och han var underbaaaaaaar! jag är kär! :D han körde alla bra låtar!! förutom kär i en ängel.. sen var det dags för kent. de var inte så bra. såg johan i folkmassan så gick fram och sa hej sen fastnade vi där hela konserten. haha, galnar kompisar hade han iallafall! :P sen åkte jag hem med maja! :D
resten av veckan funkade bra. sista arbetsdagen på scandlines i fredags. lite tråkigt faktiskt.. men efter det gick åkte jag över till DK och handlade lite nödvändigheter ;)  haha! sen hem och gjorde vid mig. sen åkte vi till hbg festivalen. men lika snabbt hemma igen. inget roligt..
i lördags kom pappa vid nio och skulle hämta mig. sa hejdå till mamma & arne som ska åka motorcykel till öland (?) sen åkte pappa & jag till svalöv. vi skulle passa hannes eftersom att johanna & daniel skulle på bröllop. vi körde genom hela stan för att hitta en håv. slutade med en lite för dyr proffshåv på spiggens. haha! sen ner till stranden och bada & busa. hannes var så duktig! :) sen gick vi till seven och åt. sen hem till mig, duschade, sen ut och träffa pappas "kompis". åt glass och hade trevligt. sen hem och göra vid mig, sen köra mig, johanna & maja till hbg. vi trodde vi skulle på efterfest hos johan men så blev det inte. vi fikade, kollade på emma när hon åkte booster och sen gick vi till johan på jobbet. helt galet måste jag säga. det roligaste på läääänge. trodde jag aldrig när jag började där eller vad säger ni maja & johanna? ;D hahaha! jaja, en helt galen kväll.. de ville ta tre bussen hem men inte jag. dumt nog gick de med på det och vi stannade till fem. johan blev trött på oss vid fyra så vi fick vänta på knutan själva i en timme. megaläskigt faktiskt. var tveksam på om jag skulle komma levande hem. men halv sex var vi hemma med solen. haha! de sov hos mig, gick upp tolv. sen har johanna & jag bara glassat på stranden. megamys! :D nu ska jag duscha sen ringa pappie :)

Kommentarer
Postat av: Maja

fan vilken kväll/natt alltså! jävligt sjuk och rolig! HAHA! tack för trevliga dagar på jobbet ;)

2008-07-27 @ 18:15:51
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0