tv-night

hejsan!

tjejmiddagen i lördags var mkt lyckad och mysig. bilder kommer inte här, så kolla min bilddagbok ist; chrulle.bilddagboken.se.

i söndags tvingade josse & louise med mig ut på friskis. jag var ganska död efteråt måste jag säga. sen va jag hemma om snabbt & duschade. sen cyklade vi hem till louise och sen ner till citygross med adam. sen va vi hemma hos josse & kollade på film. mycket trevligt.

igår var jag också på friskis, med johanna & josse. träffade även andrea! :) gick på medel då med. och var optimistisk nog att tro att jag skulle klara av medel & danspass. men jag fick gå efter en kvart på dansen. bra kondis julle!

idag var en seg dag i skolan. men god mat iaf. efteråt va jag en snabb runda hemma hos mormor som tyckte att jag skulle börja handla åt henne (?). nä, men jag har inte alls andra saker för mig inte.. hinner knappt göra saker jag själv vill. men man får väl passa upp dem så länge det varar. hon är ändå ganska gammal..
nu sitter jag med mögmatten som anna så snällt har hjälpt mig med.

ikväll blir det tv för hela slanten då gossipgirl, som jag hoppas kommer bli en hit, börjar klockan 20.00 på  femman. efter det följer gynnings program som jag heller inte missar.

pusssssssimage59
image58

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg osså Gossipgirl...de kan nog bli en hit XD Vi ses! :D

2008-01-30 @ 16:10:05

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0