TRÅK

haha, jag gör allt för att slippa plugga. men vem gör inte det? emma gör det också iaf :D

det är egentligen ganska sjukt hur giriga människor kan vara. jag känner bara för att handla saker hela tiden. och vill man inte ha det ena vill man ha det andra. och vemfan blir lyckligare? snarare tvärt om! man känner den pressen hela tiden på att man måste handla ditten och datten.  jag blir iallafall lätt stressad av sånt. likaså i skolan. tänk vad underbart det skulle varit om man levde i en stressfri värld. där man bara kunde ta det lungt och inte behöva tänka och planera sin dag. men så bra ville nog inte Gud att vi skulle ha det. så därför får jag väl gå tillbaka till skolbäckerna.

bajs!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

intressant och sant ;)

2008-01-18 @ 17:28:23

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0