söndag

hola amigos!

just nu sitter jag här i min ensamhet efter att ha spenderat näääästan ett dygn med andrea. och då tänker säkert alla; herregud! hur klarade hon det? men hon har faktiskt varit jättesnäll! :P hon kom hit igår när hannes somnat. vi snackde och kollade lite på tv. och eftersom fröken welin inte orkade cykla hem fick hon låna tandborste här och sova över. efter mycket snack somnade vi vid kanske två tiden? sen vaknade vi vid halv elva. då åt vi bullar som låg i köket. sen har vi varit hemma själva. jag har pimpat hennes naglar, lagat mat, ätit och druckit saft (eftersom mjölken var slut). vi har nog användt 8 glas. ja, och nu, efter en del pluggande, fick hon gå hem. så nu ska jag slänga mig framför tv;n!

pussssssssss

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0