sista lovdagen...

jaha, då vad det back to hell imorgon. ser inte så hemskt mycket fram emot att sitta inne varje eftermiddag pga pluggning.. men vem gör det? lollo ska iaf rädda min dag i skolan imorgon, vilket jag ser fram emot ;)

idag vaknade jag hos ullis och gjorde vid mig & lite så. sen åkte jag ner till stan & tog sprutor i båda armarna (stackars mig).. sen solade jag solarium för att hålla igång thai-färgen. sen åkte jag hem, pluggade lite, sen kom ida. hon fick hjälpa mig med min svåra matte som jag har prov på imorgon.. deppdepp.. aja, det ska säker gå bra.

just nu vill jag att det ska bli vår så att jag kan köpa lite nya kläder!

image34


Kommentarer
Postat av: LoUiZzE

mina kläder ju ;) HAHAHHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAA hejdå, nu ska jag sova :*

2008-01-08 @ 20:45:59

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0