punka

jaha, nu var grammisgalan slut. nu är det bara ett år tills nästa och det ser jag fram emot! får hoppas att nya, bra artister kommer detta året!

just nu är jag jättetrött eftersom jag inte sov så mycket inatt. och jag gick upp tidigt alldeles i onödan eftersom den dumma matteläraren sa att jag inte fick göra matteprovet för att jag inte hade anmält mig till omprovstiden. men hur lätt är det att veta första gången? så den dumma kärringen skällde på mig inför allihopa. menmen.. får väl göra det nån annan dag? äh!

hade förresten även punktering imorse med cyklade ändå.. men min lille fader fick komma och hämta mig & min cykel och lämna den där hemma. sen körde han mig till maja. mycket snällt!

nu ska jag faktiskt borsta tänderna och lägga mig och kolla på tv.

god natt!

Kommentarer
Postat av: dampkommentar av *LoUiZzE*'

JAG SÅG INTE DEN JÄVLA GALAN! JAG LÄGGER MIG I FOSTERSTÄLNING OCH GÅTER, MER ÄN VANLIGT! peace out!

2008-01-10 @ 18:36:56

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0