kiss kiss

image32uschuschusch för detta vädret alltså! jag har mycket heller sommar just nu! men vem har inte det?
bilder från thailand kommer snart, när jag sitter vid den andra datorn. just nu sitter jag vid min "nya" bärbara dator jag fått av fadern min. ganska skönt att kunna sitta lite överallt och skriva ;)
detta var förresten min sista dag, om inte läxorna går snabbare änväntat, som ledig. resterande dagar av lovet ska alltså ängnas åt plugg! men jag behöver verkligen det eftersom jag har ett fett matteprov, bokloggar, spanskauppsatser och fett svenskaprov som väntar mig! men annars är det lungt!
nu ska jag se på tv.

pusssssssss


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0