johanna + friskan = bra? :)

gah säger jag bara! jag är <-------såhär-------> trött.
idag på idrotten gjorde jag faktiskt 100 situps. tyckte jag va duktig. sen efter skolan, (där vi bara har haft två lektioner idag) åkte jag hem & pluggade. blev klar med de uppgifterna jag kunde! ;) sen kom johanna hit & vi åkte till friskan. usch vilket pass. känner redan vilken träningsvärk jag kommer ha i armar och mage. men det är bra för julle som åt negerbullar idag! :O fyy! haha!
aja, nu ska jag äta pizza! ännu bättre, i know!

pussss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det var really naaajs det du ;)

2008-01-16 @ 22:09:22
Postat av: Maja

herregud så flitig du är julia! Först 100 situps och sedan friskis. Jaa, jag får väl också börja röra på fläsket.

2008-01-17 @ 18:31:43
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0