jeeeeeeee

idag cyklade jag tio min innan vi började. och konstigt nog hann jag till labben? :P image62haha.
vi hade valfritt på idrotten så vi åkte rullskridskor. haha. sen efter det hade vi segelektioner. sen efter skolan gjorde jag mitt matteprov. trooooor nog jag får G. annars blir jag depp.

efter skolan åkte jag hem & åt, sen tog jag bussen till jee. hon var/är sjukis.. så jag fick liva upp henne lite :) de va mys. sen tog jag bussen hem igen. och nu sitter jag här, som alltid. och tar det lungt.

har förresten tänkt på en sak! vi har fortfarande ljusslinga och granbarr på fönsterbläcket på förrådet.. och de har en ljusstake i vardagsrummet. haha, vi är nog liiite efter. får nog ta och säga till dem.
men det får bli sen, för nu ska jag äta pepparkakor. MUMS.




ciao!


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: åh vad gulligt sagt av dig, verkligen!
hoppas du fortsätter läsa :)

kram!

2008-01-31 @ 20:45:39
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: louise feat maja

leeeeeever du? vissa ett levnadstecken isåfall, tack på förhand :*

2008-02-01 @ 23:03:23
Postat av: igen

visa*

2008-02-01 @ 23:03:51

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0