grammisgalan 2008

image37hej! för det första måste jag säga att min blogg inte riktigt är färdig än, så ni får be om ursäkt för min otroligt snygga bild där uppe. men tack så jättemycket maja för hjälpen. vet att jag inte alltid är den lättaste ;)

just nu är det grammisgalan; OCH MANDO BLEV INTE ÅRETS BAND?! DET BLEV ÄCKEL-KENT! menmen..
även timbuktu fick ge upp hoppet om ett pris då the hives tog priset som årets liveband. men enligt egna erfarenheter vet jag att timbuktu är bäst av alla live. menmen..

får väl kolla vidare nu & se vem som får pris härnäst!

pussssssss

Kommentarer
Postat av: Maja

DU kent är bättre än mando fast timbaktu är bäst ;)
Tack för idag !
PUSSSSS

2008-01-09 @ 21:41:57
URL: http://coociidog.se/blog.html
Postat av: dampkommentar av *LoUiZzE*

faaaaaaaaack you typ. kent är inte äckel. jag gillar mando diao väldans mkt oxå! men kent lika mkt, typ! & man kan inte säga att dom är äckliga för jag börjar nästan gråta när jag tänker på deras konsert, SOM JAG SKA ÅTERUPPLEVA DEN 23 MARS

2008-01-10 @ 18:33:18

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0