fisdoft

ja, då var man hemma efter en lång dag i skolan!
började med historia där vi fick läxa tills imorgon. efter det var det idrottsprov. det gick inte helt hundra. blir glad om jag får g måste jag säga.. efter bokseminariet som vi hade på sista lektionen stannade jag kvar i skolan med Christian & Anton. Satt i soffrummen, bland fislukter som en viss person gjorde, och pluggade.. sen var det svenskaprov som gällde. det gick helt okej, tror jag. satt där i ca 1½ timme. segt! :| sen var det bara att ge sig ut i regnet. nu väntar jag på pappa som ska komma & hämta mig. han ville tvunget gå ut & äta? så får väl gå med på det.. :P sen blir det en del plugg som gäller. sen ska jag göra saker som jag inte hunnit med på sista tiden, dvs:
läsa SOLO, kolla tv, städa rummet m.m.

pussssssssssss.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, ja idrottsprovet blir jag också glad över om jag får G! Låter som du och killarna hade skoj :)

2008-01-23 @ 18:33:15
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0